donderdag 3 augustus 2023

Oepsie, weer te laat...

Maar nu wel weer bijgewerkt met al mijn foto's. Met dank aan het slechte weer ๐Ÿ˜‰.

Door de aanhoudende regen vindt Sunny het ook niet leuk om naar buiten te gaan. Hoewel het terras overdekt is, vindt hij het toch maar niks en blijft hij liever gezellig binnen bij mij. Wie geniet er nu het meest ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ’˜?



Beteuterd ๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿฅฐ.






Effe hartverzakking omdat hij werkelijk overal zo kan slapen... ๐Ÿ™„.



Stop met schrijven en geef me aandacht ๐Ÿ˜!



Ik ben er niet ๐Ÿ˜„.






Hij is flink in de rui, maar geniet van dagelijks borstelen. Tot ik op zijn kontje kom... ๐Ÿ˜‘.





Deflated bunny ๐Ÿ˜‚.


*flieft* ๐Ÿ˜๐Ÿ’—





Normaal is hij vies van de geur van menseneten, dus hier moest ik een foto van nemen!


Tuurlijk, plof anders pal achter mij ๐Ÿ˜„๐Ÿฅฐ.


๐Ÿ˜›



Hij gaat 's avonds nooit buiten, dus hiervan moest ik ook wel foto's nemen 



En je kunt niet alleen in, maar ook op de sfinx ๐Ÿ˜‰.


Hij zal het concept nooit snappen... ๐Ÿ˜„.

Vorige keer was ik dit vergeten te posten. Op 5 juli was het National Pet Remembrance Day en daarvoor had ik deze gemaakt. Voor de liefste nijntjes van heel de wereld die ik nog iedere dag mis ๐Ÿ˜ž๐Ÿ’”.


En op 31 juli zou mijn mama jarig geweest zijn, het is al de 7de verjaardag zonder haar... ๐Ÿ˜”.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog filmpjes heb gepost.
Dus... geniet van binkies ๐Ÿ˜Š.

Sunny volgt een opleiding tot speur- en snuffelhond, hij doet het vrij goed ๐Ÿ˜„.

Sunny speelt buiten ๐Ÿ˜Š.

Sunny speelt met zijn wilgenmandje ๐Ÿ˜Š.

Naar goede gewoonte sluit ik af met andere foto's. Klik op de links om de fotoalbums te bekijken.

Zooparc Overloon: https://photos.app.goo.gl/iNCMvxY2dzUuboQt7

Vooral met de fossa die kwam poseren, was ik hรฉรฉl blij ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜.


Boerderij Daalhoeve: https://photos.app.goo.gl/xcm1esKNv7XpNrBk7 (met capibara's als nieuwe diersoort).

Boomkikkers enz: https://photos.app.goo.gl/J9Nkor1amVYqsmug6 (zo blij dat ze er weer zijn na een droog jaar).

In de natuur rondom mijn huis is het maar stil: https://photos.app.goo.gl/qYBr6uRJo6zL8usu8

Helaas valt de wandeling van a.s. zondag in de Maten in het water, letterlijk ๐Ÿ˜•, ik zal dus niet meegaan als fotograaf deze keer.

Maar wรจl op het programma staan Pairi Daiza en Pakawi Park (als het weer beter wordt). 

Tot de volgende!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten