zondag 11 februari 2024

Valentijn en carnaval

 Ik lijk wel vervloekt... Na mijn vorige blog heb ik griep of corona gekregen. In ieder geval geveld met snotvalling, hoestbuien tot brakens toe en heftige koorts. Ik ben stilletjes aan de beterhand, maar het zal nog enkele weken duren voor ik weer fit ben. En dan is het glaucoom probleem er nog altijd en mijn huidallergie is door het virus ook weer erger geworden.

Dus veel foto's kan ik vandaag niet met jullie delen, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden.

Mijn fotomodelletje ๐Ÿ˜


Zijn carnavalsoutfit ๐Ÿค ๐Ÿ˜„๐Ÿฅฐ


Mijn valentijntje ๐Ÿงก


Op Valentijn zou mijn lieve prachtige Indy ook jarig zijn, ze zou 10 jaar worden. Wat had ik haar graag hoogbejaard zien worden... Miss you wombatje ๐Ÿ˜ข


Net voor ik ziek werd, ben ik gelukkig nog deze sneeuwklokjes gaan fotograferen na een regenbui.


Hier zie je zelfs de reflectie in een waterdruppel!







Grote zilverreiger die poseert ๐Ÿ˜‚


Enne... wat ben ik hier trots op ๐Ÿ˜ƒ! Niet alleen op het behaalde certificaat. Maar ook op de lovende kritiek die ik op mijn opdrachten heb gekregen van lesgever Jeroen van der Ploeg. Hij heeft me ongelooflijk veel complimenten gegeven voor mijn compositie, inzicht, kwaliteit, scherpte, belichting enz.
Dit heeft me een enorme boost gegeven en nu weet ik dat ik op de goede weg ben ๐Ÿ˜Š.
Mijn huidige oogziekte is even een 'bump in the road' maar na de ingreep pik ik gewoon de draad weer op en ga ik verder met mijn droom en passie ❤️.


Geen certificaat bij deze masterclass, maar wel alles netjes afgewerkt.


En nog even een cursusje natuurfotografie als tussendoortje. Je moet wat als je ziek bent ๐Ÿ˜‰.


Hopelijk beter en gezonder nieuws binnen 2 weken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten