zondag 7 juni 2009

Enkele foto's

Fotografie is een van mijn hobby's en wat is er leuker dan je eigen dieren fotograferen? Ze werken ook altijd zo goed mee en zijn heuse fotomodelletjes geworden. 
Maar wat belangrijker is: ze brengen me altijd aan het lachen!
Chica bijvoorbeeld is geen speels vogeltje. Ik weet niet waar ze vandaan komt maar ze lijkt niet te weten waartoe speelgoed dient. Toch bespeur ik af en toe speelsheid en dan nog wel met de meest eenvoudige dingen, een koordje of zoals nu: een stokje.



Misty is een zeer levendige hamster die zowel 's morgens als 's avonds klaar staat om uit de kooi te mogen. Ze vindt het zo leuk om rond te rennen. Met het mooie weer van vorige week besloot ik om eens wat buitenfoto's te nemen. Geen nood, ze zat in een hoge curverbak waaruit ze onmogelijk kon ontsnappen.



Vanuit fotografisch standpunt de slechtste foto die je kan nemen omdat de lichaamsverhoudingen niet kloppen maar is ze niet geweldig mooi? Haar roze neusje dat zo goed uitkomt tegen dat prachtig gekleurd vachtje...



Tenslotte de nijntjes, hoe kan het ook anders Smile.

Fluffy die laat zien dat konijnen misschien toch wel knaagdieren zijn... Wink.

 

Kijk naar die verbaasde blik als het stokje breekt, Laughing. Het lijkt wel alsof ze zegt: "huh?"



Dan knabbelen we toch gewoon verder.



Wie is er niet dol op foto's van mijn ventje? Snowy wilde zich net gaan wassen en je weet hoe konijntjes dan eerst met hun pootjes schudden.
Toen hij dit deed, viel hij bijna achterover en net op dat moment drukte ik af !
Mijn vriend zegt dat het lijkt alsof hij aan het tapdansen is en in zijn handjes klapt Laughing.



Maar Snowy is een stoer manneke en cool wast hij zijn snoetje verder.



Vuile voetjes Smile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten