zondag 28 juni 2009

Fluffy beter en Misty het fotomodel

Wel, het duimen heeft geholpen, dank jullie wel Very Happy

Fluffy is weer helemaal de oude! Ze springt, huppelt en crosst weer naar buiten als vanouds. Ze is nog steeds in de rui maar blijkbaar was de oorzaak dus - weer maar eens - haar onzekerheid. Die is nu verdwenen als sneeuw voor de zon dus nu maar hopen dat het zo blijft.

Plots schiet me ook te binnen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Snowy is soms zo gefocust op voer dat hij vergeet een plasje te doen in de kooi. Vol enthousiasme komt hij aangehuppeld terwijl hij plast! Natuurlijk moet ik dit vlug opruimen maar Fluf was er al doorgelopen. Daarop moest ik haar voetjes afdrogen en kennelijk heeft ze dit als straf ervaren, hoewel ik haar absoluut niet berispt heb o.i.d. Maar ze weet dat er iets gebeurd is wat niet mag en voelde zich schuldig. Wat een gevoelig konijntje is ze toch...

Een foto van haar terwijl ze buiten haar pootje wast (let op het tongetje Smile)



En zoals beloofd: foto's van mijn fotomodelletje, mijn mooie mollige Misty.

Het is de eerste hamster die zo mooi blijft stilzitten als ze geaaid wordt. En ook voor foto's neemt ze haar mooiste poses aan, kijk maar Smile.



Dit theelichthoudertje in de vorm van een strandstoel heb ik pas gekocht en Misty paste er zoooo mooi in Very Happy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten