zondag 29 mei 2011

Snowy's 7de verjaardagsfeestje

Eigenlijk is Snowy pas maandag jarig maar omdat ik dan weer weinig tijd heb, hebben we zijn verjaardag gisteren al gevierd. Hij vond het alleszins niet erg Wink.
7 jaar is het geleden dat mijn lief sneeuwballetje bij ons is komen wonen. Wat vliegt de tijd... Hij is nog steeds een klein mannetje maar toen was hij echt ieniemienie Cool. Een filmpje uit de oude doos:

Hij is nog steeds een superschattig wollig likkemanneke waar ik nog altijd stapelgek op ben. Ondanks zijn slechte start in het leven en ondanks zijn zware ziekte, is hij nog steeds vrolijk, lief, aanhankelijk en sterker dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden. Ik heb geen seconde spijt van zijn adoptie, integendeel, hij heeft mijn leven zoveel rijker gemaakt. Ik heb zoveel van hem geleerd en hoop dat nog jaren te kunnen doen!
Een schattige foto van het feestvarkentje Laughing.



Bij een verjaardagsfeestje hoort natuurlijk lekkers en dit jaar besloot ik hen te trakteren op een gezond fastfood etentje: groenteburger met wortelfrietjes!
Men neme:
  • Stukjes cracker van Parovita (bevat veel vezels maar toch oppassen voor plakpoep. Niet teveel van laten eten dus!)
  • Andijvie
  • Appelschijfje
  • Witlof
  • Schijfjes druif of schijfjes komkommer (hier lusten ze geen komkommer)
  • Afwerken met takjes wortelloof en een feestelijk paraplutje


Smullen maar! (let niet op de keutels)





Speelgoed hoort uiteraard ook bij een feestje en gelukkig hoeft het voor konijnen niet duur te zijn.

Snowy kan zijn geluk alweer niet op en maakt iedereen blij met zijn humeur.

Voor het slapengaan krijgen ze hier altijd een rozijntje en een knuffel. En toen deed Snowy iets wat hij al lang niet meer gedaan heeft: neerploffen Very Happy.



Met Fluffy blijft het op en af gaan, daar zal ik me bij moeten neerleggen. Gelukkig heeft zijzelf er weinig last van. Zoals jullie zien, speelt ze nog altijd graag. Deze week zakt ze echter weer meer door haar rechterkant. Als ik thuis ben, kan ik haar tussen mijn voeten nemen zodat dit niet gebeurt. Snowy komt er dan gezellig bij liggen.



Als ik niet thuis ben, heeft Fluffy iets bedacht waardoor ze toch gesteund wordt en waardoor haar linkerpoot niet meer wegglijdt. Ze leunt dan tegen de bank. Is het geen slimme meid ?





Mika laat me iedere avond smelten met haar lieve smekende blik. Zeg nu zelf, kunnen jullie hieraan weerstaan?



Ze is trouwens een echte dame. Want waar houden vrouwen het meest van? Schoenen Laughing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten