zondag 24 november 2013

Alle diertjes 2

Vorige keer schreef ik nog dat ik Chica nooit kon fotograferen als ze ondersteboven hing. Nu is het me wel gelukt Very Happy.


Ze komt ook iedere morgen mijn kamerjas 'verzorgen', schattig hè Smile. Ze weegt opnieuw 128g, een beetje aan de zware kant.


En nu ik toch bezig ben met schattige foto's... wat denken jullie van dit ieniemienie kontje en staartje Laughing?


Nu het zo donker is, loopt ze ook overdag veel in haar wiel. Daardoor is ze 7 grammetjes kwijtgeraakt. Ze ziet er nu wat gestroomlijnder uit Wink. Ik hou haar toch goed in de gaten, want ze mag niet nog meer gewicht verliezen. Haar drink- en plasgedrag blijven hetzelfde dus voorlopig hoef ik me geen zorgen te maken over suikerziekte.

Alles aan haar is zo klein, maar alles werkt perfect. Ah, die lieve kleine handjes en voetjes, dat snuitje, die snorharen, die oogjes en oortjes, dat kleurtje... Very Happy.


Sproetje is ook schattig, zelfs als ze een "bad hairday" heeft Laughing. De gelijkenis is treffend, dat kan ik helaas niet zeggen over het IQ Laughing.


Ook Snowy haalt zijn schattigste kant naar boven Smile. Heeft hij geen superlieve spillebeentjes Very Happy?


Het eten gaat weer goed, maar jammer genoeg krijg ik zijn traanoogjes maar niet onder controle. Net als ik denk dat het beter gaat, heeft hij ineens weer veel last. Ik vrees dat het bij de leeftijd hoort Confused.
Maar liggen als een prinsje gaat hem nog altijd goed af Cool.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten