zondag 8 december 2013

Knagers kerst

Geen wereldschokkende gebeurtenissen de afgelopen weken. Snowy ging goed tot vandaag. Nu verliest hij weer veel haartjes op zijn kontje en zijn eetlust is wat minder. Maar zoals gewoonlijk zal het probleem zich vanzelf oplossen, mits goed plukken en extra knabbelrollen Wink. Hij blijft ook goed op gewicht, maar blijft helaas wel sukkelen met traanoogjes. Chica gedraagt zich weer broeds Sad, maar ik hoop dat het vals alarm is. Ze is wel ont-zet-tend lief geworden Very Happy! Niet alleen verzorgt ze nu mijn kamerjas, maar ze bewerkt mijn heel gezicht met haar snaveltje en tong Laughing. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet meer had verwacht na 6 jaar, maar haar karakter evolueert nog steeds Smile.

Niet veel tekst vandaag, maar wel heel veel foto's want ik ben helemaal in de kerststemming Smile. Ik vind al die lichtjes tijdens deze donkere dagen supergezellig Very Happy. Vorig jaar vond ik Kerstmis een hele zware periode, pas gescheiden, Fluffy kwijt... Maar nu gaat het beter en kijk ik uit naar gezellige dagen zonder verplichte familiefeestjes Wink. En waarbij ik lekker op de bank kan ploffen met Snowy bij mij en films kijken, heerlijk Very Happy.

Een kleinere kerstboom dit jaar, op een tafeltje dus Snowy kan er niet bij en met plastic kerstballen voor in geval Chica ertegen zou vliegen. En natuurlijk de kerstballen met Fluffy, zo is ze er dit jaar toch een klein beetje bij Smile.



Nu volgt een hele lading foto's waarin mijn diertjes hun beste fotomodellenbeentjes laten zien Laughing.





Chica is niet meer bang van een mutsje en dat betekent heel wat!
 

Als voormalig drumster kon ik hier niet aan weerstaan, Sproetje ook niet Razz.


Jammer van het wazige gezichtje, maar ze kijkt zoooo schattig hier Very Happy.



En vergis je niet: in de volgende foto's betreft het dezelfde kerstmuis. Zo zie je weer goed het grootte verschil tussen Sproetje en Dotje Smile.


Mijn superschattig stokstaartje Razz.



Op deze foto zie je dat haar nageltjes nu ook oké zijn. Mijn lief schattig bolleke met voetjes die slechts zo groot is als het bolletje van de kerstmuts Razz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten