zondag 31 januari 2016

Indy is verhuisd

Naar de woonkamer natuurlijk 😉. Op donderdag 28/01 was het zo ver. De eerste uren waren spannend en op een bepaald moment was ze zo snel aan het ademen, dat ik heel ongerust werd. Maar ze is dan toch een beetje tot rust gekomen en ondertussen vermaakt ze zich heel goed 😊.
Ik kreeg het ineens wel moeilijk, toen ik haar voetjes op de stoffen matten hoorde. Het was precies hetzelfde geluid als Snowy's voetjes maakten. En dan dringt de harde realiteit plots weer door 😢.
Gelukkig doet Indy enorm haar best om me af te leiden, kijk maar.







Haar eerste avondmaal hier, gelukkig deed de stress niets met haar eetlust. Ze krijgt trouwens 2 bakjes, maar met een pauze tussen om gasaanvallen te voorkomen.



Ze moest wel even plekjes ontdekken waar ze comfortabel kon liggen.
Fijn hoor, een mand om naast te liggen 😏. Trouwens, ze lijkt hier te dik, maar dat is ze echt niet!



Aaahhh, dit ligt toch veel beter 😄.



Nog wat verder op verkenning bij mijn nep open haard.





En hier probeer ik haar naast me te laten zitten, maar zij heeft andere plannen...



En wel deze! Ze bezorgde me wel bijna een hartaanval. Want mijn meisje die te bang is om op een laag doosje o.i.d. te springen, sprong wel zomaar in de zetel gisteren! Ik ben natuurlijk blij dat ze zoveel zelfvertrouwen heeft. Maar anderzijds ook bang dat ze over de rugkussens zal willen springen en op de grond belanden. Mijn zetels staan immers niet tegen de muur. Dus als ik wegga, ga ik dozen op de bank zetten. Ze mag enkel onder toezicht erop. Oh en voor alle duidelijkheid, dat is mijn bril 😉.
Ik voelde om 4u15 vannacht trouwens ineens 2 kg konijn op mijn voeten. En vervolgens om mijn benen, rug enz. 😁. En om 6u15 nog eens, dan ben ik maar opgestaan...



Nog een foto van toen ze in de keuken woonde vorige week. Ze moest en zou de doos IN de tunnel trekken 😃.



Gedaan met de rust voor Chica, ze blaast en probeert indruk te maken op die bruine druktemaker 😀.



Nog enkele leuke filmpjes. Het achterwaarts lopen deed Snowy ook, maar ik heb het nooit kunnen filmen.





Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Indy hier gelukkig is 😊. Als mijn bankrekening het toelaat, koop ik matten bij en dan kan ze door het hele huis zoeven.



Fijn als je dit 's nachts voelt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten