maandag 2 januari 2023

Hoppy New Year!

 Allereerst wensen Sunny en ik jullie allemaal een gelukkig, gezond, vreugde- en vredevol 2023 πŸ˜ƒ!


Nog een extra kaartje van mijn natuurfotografie 😊.


Wie is het mooiste gingerbread manneke 😍?



Ik heb mammie's kerstcadeautje ingepalmd, hihi 😏.


Proost op het nieuwe jaar 🍾!


Maar pas op, niet te diep in het glas kijken πŸ˜‰.


Bweh, teveel gegeten en gefeest 😡.


In werkelijkheid was hij voor de eerste keer écht bang van het vuurwerk. De knallen waren ook heel dichtbij en erg luid 😠!


Uitbuiken en oren kwijt πŸ˜„.


Oren nog steeds vermist 😁.


Ligt dat lekker Sunny πŸ˜•πŸ˜?


Dit WAS een wilgenbal 😁.


Iets dat ik he-le-maal ben vergeten te vermelden vorige keer: ik heb vorige maand een konijntje op afstand geadopteerd πŸ˜ƒ!
De wildebrasjes is een stichting die halfwilde konijntjes opvangt. Ze vallen overal wat uit de boot. Door hun kleur kunnen ze niet overleven in de natuur. Maar ze zijn te wild om als tam huis/tuinkonijn te leven en sommigen vinden mensen ronduit eng. In deze opvang leven ze in groep en kunnen ze op een veilige manier "wild" zijn.
Het was enorm moeilijk kiezen tussen zoveel lieve snoetjes maar mijn oog is op de prachtige Robin gevallen 😍. Waarom zou dat toch zijn πŸ˜‰πŸ˜„?


Om te eindigen mag ik natuurlijk mijn lief mooi wattebolleke niet vergeten πŸ’–. Het was op 27/12 alweer 7 jaar geleden dat Snowy plots naar de regenboogbrug sprong na een korte ziekte πŸ˜”. Ik vond het toen de rotste kerst ooit πŸ˜”, maar ben hem nog altijd dankbaar dat hij zijn uiterste best heeft gedaan om tot kerstmis te blijven πŸ’.
Bedankt om bijna 12 jaar mijn beste vriendje te zijn, lief wattebolleke πŸ’–. 
Love you and still miss you, my beautiful baby boy πŸ’™.


Ook mijn moeder is altijd in mijn gedachten bij kerstmis. Ze hield ervan en ik hoop dat ze het gezellig had hierboven πŸ’–.


Tot slot nog een link naar het fotoalbum met natuurfoto's. Het is maar stilletjes in de natuur, van mij mag de lente al beginnen!

Natuurfoto's: https://photos.app.goo.gl/DxB1PizmkVqbctCe8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten