zondag 27 maart 2011

Allerleitjes

Met Fluffy geen grote vooruitgang maar kleine lichtpuntjes. Ze woog eindelijk weer meer dan 2,100, was zeer actief en bewoog vrijwel normaal. Heel af en toe zagen we nog een minieme rare houding. Door haar activiteit was ik al bang voor een dip  en dat gebeurde ook. Weer die scheve houding met rare poot, minder eetlust en bijna niet meer bewegen. Deze dip duurde wel duidelijk minder lang dan de vorige. Die duurden soms dagen, terwijl dit ongeveer een dag was en toen begon ze zich weer beter te voelen. Sinds die dip is ze ook weer gewicht aan het verliezen, tot nu toe 50g. Ik ga zeker nog 2 weken door met de behandeling, waarschijnlijk zelfs 4 weken.
Ze geniet samen met haar ventje van het zonnetje, hopelijk draagt die warmte ook nog bij tot haar genezing.



Ook Chica geniet van de eerste lentezon.



Mika is nog steeds een druk beestje. Bovendien knaagt ze aan alles wat van stof is. Mijn kleren, de bank, dekens, noem maar op. Daarom durf ik haar geen zelfgemaakt hanghuisje of hangmatje geven. Ik ben bang dat ze de stof zal hamsteren en kan stikken.
Daarom besloot ik een grashangmatje te geven. Een waar succes, alleen... Ik had verwacht dat het de helft kleiner zou zijn, het neemt erg veel plaats in in de kooi. Maar ze vindt het leuk, ik moet er enkel op letten dat ik de koordjes inkort zodat de hangmat het wiel niet raakt.



En dan nu het beloofde filmpje van hoe mijn kleine meid in huis rond dribbelt :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten