zaterdag 29 oktober 2011

Weinig slaap en bijna Halloween

Vorige keer was het nog spannend met Snowy, van de week ben ik weer beneden blijven slapen omwille van Fluffy. Ze zakte steeds opnieuw door haar rechter-achterpoot. Het ergste was dat ze niet meer zelf overeind kon, en dit is nochtans haar 'goede' kant. Het gaf haar weer een mentale opdoffer en ze durfde zelfs niet meer op haar rechterzijde slapen. Dagen aan een stuk heeft ze zittend geslapen ocharme Sad. Ik deed wat ik kon voor haar: ondersteunen, massage, oefeningen, pijnstiller... Nu lijkt het eindelijk weer de goede kant uit te gaan. 
De goede periodes wisselen met de minder goede en beide periodes lijken langer te duren. Een mindere periode gaat ook altijd gepaard met gewichtsverlies, wat allicht te wijten is aan verlies van spiermassa. Wel/geen beweging heeft er niets mee te maken, het is gewoon een gevolg van de spondylose.
Gisteren woog ze toch 10g meer dan vorige week en ook Snowy weegt eindelijk weer meer dan 850g Smile.

Het blijven slapen op de bank mag je trouwens niet te letterlijk opvatten, ik heb namelijk geen oog dicht gedaan! Wat kan mijn Mikaatje een herrie maken! En wat is ze druk, druk, druk. Ze kan uren na elkaar in haar wiel lopen en als ze hiermee stopt, gaat ze tralieknagen. Geen wonder dat ze maar niet aankomt in gewicht Rolling Eyes. Ze is overigens nog steeds dol op dit speeltje. Ze slaapt er in, wast zich, eet er en af en toe bekijkt ze ook gewoon de wereld om haar heen. (Ze zit achter plexiglas, daarom is de foto niet zo scherp).


Vorige week zei ik al dat ik een leuk filmpje van Chica zou hebben. Ze was van de week erg onrustig en daarom nam ik haar bij me op het bureau. Ik had geen idee dat ze zo een grote fascinatie had voor mijn toetsenbord Laughing.


Morgen is het Halloween, ik wens jullie allemaal een gezellige griezelavond Twisted Evil.


Nu heb ik een weekje vakantie en dan hoop ik eindelijk mijn mail-achterstand bij te werken. Het zal echter nog steeds niet bijster snel gaan omdat ik griep heb Sad. Wat een timing weer... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten