zondag 2 augustus 2015

Dotje was jarig!

Eergisteren (31 juli dus) was het weer feest want Dotje werd 2,5 jaar Very Happy! Tja, zo gaat dat met knaagdiertjes die niet lang leven, dan vier je ook halve verjaardagen Wink. Natuurlijk werd ze nog meer verwend dan anders.

Dit is eigenlijk een sponshoudertje voor op het aanrecht, maar zoals je ziet, is het multifunctioneel Cool.



Lekkers hoort natuurlijk ook bij een verjaardag Smile.

Een knaagdierendonut.


En een garnalenknaagstaaf.


Chica is weer wat kalmer geworden op hormonaal gebied. Dus durf ik weer knuffeltjes geven Smile.


De warmte vond Snowy maar niks, maar de afgelopen tijd was het duidelijk te fris naar zijn zin. Hij had geen zin om op te staan.


Hij slaapt zo lief en vast als ik mijn hand op hem leg, ik voel zijn lichaampje dan schokken en zijn oogjes knipperen Smile.


Snowy ligt al zijn hele leven in rare houdingen. Maar van de week heb ik toch even gecontroleerd of hij nog wel ademde toen hij zo lag Shocked!


De laatste week springt hij niet meer in zijn kooi, hij eet, drinkt, plast en doet alles erbuiten. Ik vermoed dat springen moeite kost en/of pijn doet Sad.
Toch is hij actiever dan gewoonlijk, het viel zelfs Nancy op toen ze hier op bezoek was.

Hoe diep kan ik mijn neusje hier in steken Laughing?


Enkele dagen geleden vond hij het blijkbaar echt té fris en toen zocht hij voortdurend de zon op. Hij schoof ook netjes mee op als de zon draaide Wink.


Omdat het misschien moeilijk voor te stellen is hoe een oud, blind konijntje loopt: een filmpje.


Indy vond het druilerige weer ook maar niks. Ze had geen zin om naar buiten te gaan, dus probeerde ik haar binnen wat bezig te houden. De grasbal vond ze in eerste instantie leuk, tot ze tegen hem duwde en merkte dat er een belletje in zat. Indy en geluiden... het zal nooit samen gaan.


Ze springt nog regelmatig op het rekje naast haar kooi, maar het is plastic en ze krijgt er geen grip op. Ik besloot dan maar een kattenkussen te leggen. Het is te klein om te liggen, maar dan kan ze zich alleszins niet bezeren.


Luilekker in het mandje liggen met haar sexy beentje Razz.


Hier was het de bedoeling om een foto te maken van de mooie houding waarin ze lag, maar ze stond op en het werd dit Laughing.


Toen eergisteren het zonnetje weer scheen, zoefde ze meteen naar buiten en maakte ze de ene binky na de andere. En net dan heb ik natuurlijk geen camera bij de hand Rolling Eyes.

Ik kon wel deze intelligente blik vastleggen Smile.


Mooi poseren Very Happy.


Mammie's sloffen wassen Smile.


En wat doen we bij beter weer? Kamperen Cool!


Af en toe knabbelt ze ook aan dingen waaraan ze wél mag knagen Laughing.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten