donderdag 24 december 2015

Fijne kerstdagen!

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen!

Hier zal de feestvreugde niet zo groot zijn. Snowy is weer ziek geworden, darmwerking bijna stilgevallen, hoewel ik niet zo hard had afgebouwd. Hij is ook wiebelig en ademt nog altijd snel (ca. 120 per minuut). Ik vermoed dat er toch opnieuw EC of iets anders neurologisch speelt. Maar zolang hij aangeeft te willen doorgaan - en dat doet hij door zelfstandig te eten - gaan we er samen voor!
Ik voer hem nu met de hand, ook 's nachts.

Maar ik moet toegeven, er zijn momenten geweest waarop ik hem uit zijn lijden wilde verlossen. Soms schiet hij in paniek na het dwangvoeren, vraag me niet waarom. Maar dan zoeft hij in razendsnel tempo door het huis. En als je blind bent, betekent dat heel veel botsingen . Dan zakte hij door zijn pootjes en moest hij een half uur bekomen.
Ik wil niets liever dan dat hij snel gaat genezen, maar ben bang dat dit een kwestie van maanden zal zijn.

1 opmerking:

  1. Lieve Corina, elke dag kijk ik even op je blog of er een berichtje is dat het beter gaat met Snowy, maar helaas nog altijd niet. Weet dat hier elke avond een kaarsje brandt voor je prinsje.... Veel liefs van ons allemaal hier, monique

    BeantwoordenVerwijderen