zondag 3 oktober 2010

Verwennerij voor dierendag

Herinner je je nog dat ik een tijd geleden schreef dat ik kadobonnen van Karina's dierenwebshop gekregen heb? Omdat ik iemand geholpen had met het gedrag van haar konijnen.
Wel, hoog tijd dat ik de bonnen ook ging gebruiken dus! Omdat ik niet thuis ben op dierendag, worden ze al wat vroeger verwend Wink. Hier zien jullie wat ik besteld heb voor de nijntjes:



Jullie zien een wc-tje met lage instap (met het oog op ouder wordende konijnen die later misschien niet meer zo hoog kunnen springen), een stromat, een grasbedje, een wilgenbrug, een lamellen bal (hun vorige hebben ze stuk gesmeten), johannesbrood (daarvan krijgen ze dagelijks 1 stukje) en aardbeienblad.

Karina was zo lief om er nog wat extraatjes bij te voegen:




En omdat mijn konijnensloffen aan het verslijten zijn, besloot ik mezelf ook even te verwennen met dit Cool:




Ik heb de konijntjes nog niet meteen al het speelgoed gegeven, binnenkort is Fluffy jarig en dan heb ik nog wat spulletjes in voorraad om haar te verrassen Smile.
Maar wat ik wel al gegeven heb, is een groot succes. Vooral het grasbedje valt erg in de smaak! Snowy is zo klein dat hij er zelfs in kan liggen, Fluffy past er zittend maar net in Very Happy.





En zoals jullie kunnen zien is fanatieke Fluffy hard aan het werk geweest, dit is wat er na 30 minuten overbleef na de kennismaking met het grasbed Rolling Eyes.   



Snowy is niet zo een knager, Fluffy daarentegen is een echte 'destroyer'. Hier zien jullie haar (en Snowy) in actie.


Zoals jullie zien, is Fluffy's kontje nog in de rui, Snowy is er helemaal doorheen, op hier en daar wat plukjes na. Jammer genoeg is Fluffy's linkeroogje ook weer aan het tranen. Volgens mij hangt het samen met een lage weerstand door de rui.

Om af te sluiten wil ik de schenker van de kadobonnen nogmaals van harte bedanken!
En ook dank aan Karina's Dierenwebshop voor de uitstekende en snelle service!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten